Неділя, 13.07.2025, 22:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Косогова Олена Олександрівна

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Для вчителів

У чому цінність методу проектів

У чому цінність методу проектів

Кожен відданий своїй справі і небайдужий педагог постійно намагається знайти шляхи вирішення непростої проблеми: як навчити дітей вчитися самостійно.

Досвід свідчить, що тільки той, хто має інтерес до справи, яку виконує, не помічає труднощів в її виконанні. Ця думка беззаперечна, але викликає запитання: як виконати вищезазначені умови і викликати інтерес до головної справи учня – навчання?

Всім нам доводиться спостерігати сумне явище – падіння інтересу дітей до знань, зниження інтересу до читання, падіння авторитету школи. Шкода, тому, що школа зараз одна з не багатьох установ, яка протистоїть пропаганді насильства і жорстокості, наркотиків та ігроманії, паління та алкоголю, продовжує сіяти розумне, добре і вічне. Саме школа здатна повернути престиж знань та інтерес до процесу навчання, свій авторитет. Це її першочергове завдання, адже школа повинна формувати в дитині риси нового світогляду і особистісні риси громадянина світу – завдання відповідальне і складне.

Пошук шляхів реалізації цього завдання триває. Огляд педагогічної літератури дозволяє стверджувати, що деякі автори вважають основою нової освітньої парадигми ХХІ століття метод проектів саме тому, що на сучасному етапі розвитку суспільства педагогіка знов повернулася до орієнтації на розвиток дитини, тому їй співзвучні багато ідей методу проектів. Саме він стане одним з пріоритетних засобів вирішення проблеми створення школи мислення замість школи навчання.

Проект дозволяє захопитися і актуалізувати отримані знання.

Під час проектування діти отримують дуже цінний навик спільної роботи і ділових стосунків у групі. Для майбутнього життя досвід безцінний, адже колективи, в яких буде працювати колишній учень, це не компанія друзів. Навчитися будувати стосунки з тими, хто стане просто колегою, допоможе проектна діяльність.

Проектній діяльності в деякій мірі притаманний дух конкуренції: зробити кращу презентацію, наприклад, написати роботу МАН більш досконалу, ніж в конкурентів.

Проектній діяльності притаманні і невдачі. Це найважче завдання: навчитися програвати з гідністю. Невдачі і злети, конкурентна боротьба за вакантне місце – все це реалії дорослого життя, які діти зможуть пережити під час захисту своїх проектів. Чим раніше людина отримає ці навички, тим більше виявиться пристосованою до дорослого життя, -  ще одна перевага проектування.

Будь-якій людині потрібний досвід створення продукту, який має попит і зроблений до чітко визначеного терміну виконання. Проектування надає і таку можливість. Гарно зроблений проект підвищує самооцінку учня і викликає задоволення у вчителя. Заради цього варто працювати з проектами.

Категорія: Для вчителів | Додав: lenalena (09.02.2016)
Переглядів: 392 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright Косогова Олена © 2025
uCoz