Неділя, 19.05.2024, 14:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Косогова Олена Олександрівна

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Для вчителів

Проект "Ілюстрація"

Проект «Ілюстрація»

Міжпредметний спільний проект може бути присвячений темі, яка має відношення як до літератури, так і до образотворчого мистецтва. Ось приклад такої роботи – проект «Ілюстрація».

Навчальна мета проекту: навчати глибокому розумінню поетичного або прозового твору, характеру літературного героя, аналізу літературного твору, вмінню знаходити інформацію в різних джерелах, дізнатися про ілюстрацію, як про різновид образотворчого мистецтва, про відомих ілюстраторів літературних творів, про роль ілюстрації в книзі, навчити фіксувати враження від прочитаного у вигляді малюнка, словесного малюнка.

Розвивальна мета проекту: розвиток зв’язного мовлення, логічного мислення, образного мислення, творчої уяви, навичок спілкування, роботі в команді, навичок роботи з фотоапаратом, комп’ютером, сканером, принтером, пензлем, фарбами.

Виховна мета: виховання естетичного смаку, вміння поводитися під час публічного виступу, інтересу до нових знань.

Завдання проекту:

  • Дізнатися про ілюстрацію та її роль в художньому творі.

  • Виконати і захистити свої творчі роботи (усний виступ).

  • Оцінити роботи інших і дати оцінку власним.

  • Оформити свої виступи у вигляді друкованого поетичного або прозового ілюстрованого тексту, на основі якого створити альманах творчих робіт.

  • Презентувати альманах.

    План роботи над проектом

  • Виявлення під час уроків імовірних учасників проекту (уроки світової літератури і образотворчого мистецтва) і пропозиція щодо участі в ньому (учитель).

  • Формування складу учасників проекту (його учасниками можуть бути учні різних класів, а результатом проекту спільний проектний продукт – стенд, наприклад), повідомлення напрямків роботи, очікуваних результатів роботи, інформація про очікуваний вихідний продукт проекту (учитель).

  • Розподіл на групи по відношенню до напрямів роботи (учні). Вибір тем в середині групи для виконання індивідуальних проектів.

  • Планування діяльності кожним членом команди.

  • Самостійна робота учнів.

  • Презентація, захист і обговорення творчих робіт під час уроків. Роботи збираються в проектній теці.

  • Загальний збір учасників проекту з метою ознайомлення з проектною текою і виборів команди, яка буде працювати над створенням збірки.

  • Розподіл обов’язків серед членів обраної групи (редактор, художник, відповідальні за комп’ютерний набір, верстку тощо).

  • Презентація проекту.

    Зрозуміло, ланкою, яка пов’язуватиме учасників проекту, координаторами їх дій повинні стати учителі світової літератури і образотворчого мистецтва.

    Напрями роботи

  • Ілюстрація до твору, що вивчається, з власним коментарем.

  • Ілюстрація до власного твору.

  • Ілюстрація до творів юних поетів.

  • Фотоілюстрація до власного твору або твору учасника проекту з власним коментарем.

    Під час роботи над проектом діти знайомляться з мистецтвознавчою та літературознавчою літературою, енциклопедичними виданнями, Інтернет-ресурсами. Юні поети пишуть вірші і ілюструють їх власними малюнками або надають можливість зробити це своїм друзям – юним художникам. Фотографи роблять фотоілюстрації. За допомогою комп’ютера роботи друкуються і ілюструються. Презентації індивідуальних проектів можна проводити на уроці (Напрям – «Ілюстрація до твору, що вивчається» - на уроці літератури). Презентації малюнків з коментарями – на уроках розвитку мовлення – «Захист власних проектів». Потім група, обрана для виготовлення альманаху, всі роботи об’єднуює в збірку. Над художнім оформленням працюють діти, у яких рівень володіння комп’ютером та креативні здібності достатньо високі. Саме їх заздалегідь обирають на загальних зборах.

Категорія: Для вчителів | Додав: lenalena (09.02.2016)
Переглядів: 451 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright Косогова Олена © 2024
uCoz