Неділя, 19.05.2024, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Косогова Олена Олександрівна

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Запрошуємо на відкритий урок

Запрошуємо на відкритий урок

Відкритий урок. Немає жодного учителя, якому б не доводилося його проводити. Цей урок завжди подія. Його супроводжує і творчій настрій, який обов’язково викликає хвилювання, кожен відчуває піднесення і побоювання, раптові осяяння і помилки, які помічаються, як правило, за декілька хвилин до початку уроку – все це пережив кожен. І саме цей творчий стрес вивільняє, мабуть, з підсвідомості учителя ті можливості, про які він навіть не здогадувався, і штовхає на несподівані для нього самого і непередбачені для дітей кроки, які надають уроку цікавість, свіжість, неповторність, новизну.

Для чого ж потрібні відкриті уроки? Що це? Нестандартна ситуація, яка надає можливість перетворити звичний процес засвоєння знань на парад талантів дітей і самого учителя, заразити всіх очікуванням події? Новий щабель на шляху набуття досвіду, який змушує педагога піднімати для себе планку вимог і переходити  на новий рівень майстерності? Що б це не було, в житті і дітей, і учителя це – подія, яка додає до асоціативного ряду поняття «урок» слово - «свято». Свято знань, вмінь і набутих навичок. Можливо, саме заради цього і потрібні ці уроки.

Урок зарубіжної літератури надає учителю необмежені можливості для розкриття всіх талантів дитини: вміння декламувати, виявляти акторські здібності, показати розуміння прочитаного через способи образотворчого мистецтва. На уроці літератури дуже органічним елементом є пісня, в тому числі авторська, власна поетична чи прозова спроба – і учнівська, і учительська. Шлях до знань на сучасному уроці – це використання видів навчальної діяльності всіх щаблів піраміди навчання. Урок ХХІ століття все частіше застосовує інформаційно-комунікативні технології, що додає до творчої палітри педагога нові фарби.

Для творчо працюючого учителя завжди цікаво дізнатися, як проводять уроки колеги: якими методами, прийомами та формами роботи користується учитель іншого навчального закладу. Творчо опрацювавши «побачене», можна включити це до своєї методичної скарбнички. Для когось відкриті уроки інших учителів стануть поштовхом для власної творчості і реалізації задумів. Шлях самовдосконалення – не має кінця.

О.О.Косогова, учитель-методист

 

Категорія: Мої статті | Додав: lenalena (15.02.2016)
Переглядів: 488 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright Косогова Олена © 2024
uCoz